Ansatte

Ekornet

Anna Magdalena Przybecka

Stilling: Pedagogisk leder

Anna er fra Polen hvor hun har tatt bachelorgrad i pedagogikk – førskolelærer. Anna begynte i Tamburbakken Barnehage i 2014. Gladlaks Barneyogalærer.

Catherine Askeland

Stilling: Assistent

Catherine har erfaring fra barnehage og er ansatt i et vikariat frem til september 2024. Hun er fra Fillipinene og har bodd i Norge i 9 år. Hun jobber både på Ekornet og på Maurtua, alt etter behov.

Nora Grane

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Nora har tatt utdannelse som barne- og ungdomsarbeider her hos oss i Tamburbakken. Gladlaks Barneyogalærer.

Camilla Staurung

Stilling: Pedagogisk leder

Camilla er utdannet førskolelærer fra Dronning Mauds Minne høgskolen i Trondheim i 2002. Hun har fordypning i småbarnspedagogik. Camilla begynte i Tamburbakken Barnehage august 2019. Gladlaks Barneyogalærer.

Malgorzata Kiszka

Stilling: Assistent

Gosia er fra Polen. Hun har tatt en master i matematikk med informatikk og gått på høyskole med spesialisering i førskolelærerutdanning. Gosia begynte i Tamburbakken Barnehage høsten 2015. Gladlaks Barneyogalærer.

Kontor

Marianne Daniella Engebretsen

Stilling: Daglig leder
barnehage@tamburbakken.no

Marianne er fra Danmark og har utdannet seg til pedagog fra Holstebro Pedagog Seminarium i Danmark 2002. Marianne har diverse videreutdanning fra Høgskolen i Oslo. I tillegg har Marianne tatt Nasjonal lederutdanning for styrere i barnehage, ved OsloMet 2022 - 2023. Marianne begynte i Tamburbakken Barnehage juni 2015. Gladlaks Barneyogalærer.

Maurtua

Catherine Askeland

Kine Stangeland

Stilling: Assistent

Kine er 21 år . Hun har 3 års erfaring som BPA for barn med særskilte behov, har også jobbet i barnehage tidligere.

Line Kristiansen

Stilling: Pedagogisk leder

Line er utdannet førskolelærer fra Lærerhøgskolen i Halden 1999. Hun har fordypningsenhet i forming. Line begynte i Tamburbakken Barnehage 1999. Gladlaks Barneyogalærer.

Rose Malin Thørner

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Malin er fra Sverige. Hun jobber i et 100 % svangerskapsvikariat for Tamana. Malin er utdannet barne- og ungdomsarbeider.

Lise Iversen

Stilling: Fagarbeider

Lise er utdannet barnepleier. Lise er ansvarlig for HMS og brannvern i barnehagen. Dette barnehageåret har Lise en ukentlig seniordag. Lise begynte i Tamburbakken Barnehage i 1995. Gladlaks Barneyogalærer.

Vilde Tveita Grønvold

Stilling: Pedagogisk leder

Vilde er utdannet barnehagelærer fra OsloMet i 2019. Hun har fordypning i barn med særskilte behov. Vilde begynte i Tamburbakken Barnehage 1999. Gladlaks Barneyogalærer.

Permisjon

Tamana Nasiry-Janan

Stilling: Assistent

Tamana er fra Afganistan/ Ungarn. Hun har en bachelor i sosiologi fra Ungarn. Hun begynte i Tamburbakken barnehage februar 2021.